iPad Standard Ik ben er niet wild van, van de iPad. Nu ja, wat had u dan verwacht van mij? Nee, dan de mannen van Madtv : “…you know, the other pad…” Via Gizmodo en Michel. Deelt u ook? Share on Facebook (Opens in new window) Facebook Share on X (Opens in new window) X Email a link to a friend (Opens in new window) Email Share on Pinterest (Opens in new window) Pinterest